29 lipca 2014

O moim mniemaniu na temat piękna

Piękno jest pojęciem względnym, bo co dla jednego jest idealne, dla drugiego - okropne, nie mówiąc już o trzecim i czwartym. Każdy ma własną listę rzeczy pięknych, a jak prezentuje się moja?

1. Róże


2. Motyle


3. Perły


4. Konie


5.  Muzyka


Oczywiście lista ciągnie się dalej, ale nie będę was już dłużej zanudzać. Mam nadzieję, że przybliżyłam was nieco moją osobę. Podzielcie się swoimi "pięknymi rzeczami" w komentarzach! Za kilka dni następny post, więc jeśli chcecie napiszcie swoje propozycje, na pewno wezmę je pod uwagę. Co sądzicie o rozwinięciu powyższych punktów w następnych postach?

17 komentarzy:

  1. Nie przynudzasz, lista mogłaby być jeszcze dłuższa. :) Miło się o tym czyta/to ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, obserwuję :) i dzięki za Twoją obserwacje u mnie ;)
    Co do piękna, zgadzam się co do róż i koni. Muzyka? Zależy, jaka. A poza tym, wschody i zachody słońca to coś, na co mogłabym patrzeć bez końca!
    dziśbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się z tym zgadzam
    aalwaysbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Ja uwielbiam muzykę klasyczną (przede wszystkim skrzypce) i to jest jedną z moich największych miłości :)

    www.pattonfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, pisz takich więcej bo naprawdę Ci wychodzą!
    Może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    BLOG: ♥ http://codziennoscagg.blogspot.com/ ♥
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobserwuj i napisz link do bloga
    w komentarzu pod postem + nie pisz proszę, że prosiłam o
    wymianę. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) ja uwielbiam muzykę, a koni zawsze się bałam :\
    bardzo podoba mi się Twój blog :)

    pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są genialne !! :)
    Można z nich czerpać tyle inspiracji :)
    Wpadnij do mnie, jeśli uważasz że blog jest ciekawy zaobserwuj a z chęcią się odwdzięczę :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham muzykę graną na skrzypcach :D A najbardziej gdy gra na nich Lindsey Stirling *.*
    +obserwuję i liczę na rewanż: housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym, że piękno to pojęcie względne :)
    Dla mnie piękne są mopsy, białe róże, a dla kogoś mogą być inne..

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam róże i piękne kolorowe motyle ;)
    blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero jeśli sfotografujesz daną rzecz, dostrzegasz jej piękno :)

    Skomentujesz nowy wpis? :) + Jeśli spodoba ci się blog Zaobserwuj :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    https://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moimi "pięknymi rzeczami" są przede wszystkim fotografie! Uwielbiam je oglądać i powracać do starych chwil :)

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na liście pięknych rzeczy umieściłabym też taniec :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń