27 lipca 2014

O obiektywności w blogosferze

Wiele osób ma kompleksy z powodu własnego imienia, ale przecież twoich przyjaciół nie interesuje to czy masz na imię Kasia, Asia czy Basia, oczywiście o ile są twoimi prawdziwymi przyjaciółmi. Tak samo nie interesuje, a raczej nie powinno interesować, to twoich czytelników. Mają im się podobać twoje posty, a nie twoje imię. 

A jak jest z wiekiem? Czy nasi odbiorcy zwracają uwagę na to ile mamy lat? Będę się upierać przy swoim - sądzę, że obserwatorzy bloga powinni szczerze oceniać treść postów, nie patrząc na wiek blogera, ale w rzeczywistości czasami bywa inaczej. A wy, staracie się oceniać obiektywnie innych blogerów? Docenilibyście bloga jedenastolatki, która pisze dojrzałe, przemyślane posty czy zignorowalibyście ją ze względu na tak młody wiek? Ja pozostaję anonimowa - nie podaję imienia ani wieku. Oceniajcie moje posty, nie mnie. 

Dzięki za poświęcenie paru minut na przeczytanie. Podzielcie się swoimi przemyśleniami na ten temat w komentarzach. Pa!



17 komentarzy:

  1. Uważam że wiek nie ma znaczenia :3 Również obsewuję :d
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiek nie ma znaczenia. Są przypadki, kiedy jedenastolatek może być bardziej dojrzały niż ktoś, kto ma dobre 17 lat. Oczywiście, że doceniłabym takiego bloga też dlatego, że w takim wieku ta blogerka jest tak dojrzała. Pozdrawiam! <3

    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 24 lata. I bliżej jest mi do problemów/przemyśleń/spraw ludzi w podobnym do mojego wieku. Tak samo jak 11latkowi będzie bliżej do swoich równolatków. Jak we wszystkim są wyjątki. Nie oceniam za wiek, jednak przekonałam się, że 99% blogów osób zdecydowanie młodszych ode mnie bardziej mnie bawi, niż podchodzę do nich poważnie. Ale nie krytykuje. Patrząc z perspektywy w tym wieku miałam też inne (w tym momencie już śmieszne dla mnie samej) problemy i sprawy ;)

    Jeśli chodzi o anonimowość. Myślę, że to kwestia wiary w siebie. Ja publikuje pod imieniem i nazwiskiem. Pod własnym zdjęciem. Nie wstydzę się mojej pasji, wręcz przeciwnie. Dzięki temu poznaje tonę osób podobnych do mnie ;)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie:) blog z recenzjami, kosmetykami, darmowymi próbkami i gadżetami (jak je zdobyć), z moim rękodziełem i innymi fajnymi sprawami:) Organizuję też często rozdania dla moich czytelników:) jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, napisz a na pewno się odwdzięczę:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oceniam blogerki obiektywnie. Niektóre jedenastolatki piszą o wiele dojrzalej niż piętnastolatki ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie podałam wieku przez czysty przypadek i ostatnio miałam sporo pytań ile mam lat ,haha ;D.Ogółem jakoś nigdy nie zwracam uwagi na wiek i imię :).Ale myślę ,ze bycie totalnie anonimowym też do niczego nie prowadzi ,bo czytelnik nie utożsami się z tobą jeśli cię praktycznie nie zna ;).
    No chyba ,że po prostu chodzi ci trochę o coś innego ,tak czy inaczej piszesz bardzo fajnie <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie rowniez nie ma to wiekszego znaczenia, staram sie oceniac blogerki obiektywnie po przeczytaniu posta. Ale to jest jasne ze niektore rzeczy sprawiaja ze bardziej chcemy przeczytac posta :)

    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful blog<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą calkowicie :)

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful; nice blog and butterfly colors and has fallen in love, do you think if we keep looking? kisses :)

    http://Encimademiszapatos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Nieważne jaki jest wiek, imię, ważne jak ktoś prowadzi bloga i przede wszystkim ważne, gdy widać, że robi to z prawdziwą pasją.
    Ciekawy blog - dodaję do obserwowanych.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post
    love your blog!!
    would you like to follow each other via GoogleFC ??
    let me know ))

    kisses

    http://www.duffymossdaily.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zwracam aż tak uwagi na wiek na blogspocie, liczy się to, jak ktoś pisze ;)
    Jasne, możemy obserwować, zacznij, a ja się odwdzięczę :*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie zwracam uwagi na to ile ktoś ma lat, jak wygląda, czy jak ma na imię, ważne, żeby podobał mi się styl pisania :D
    Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie zwracam uwagi na wiek, mnie interesuje to jak ktoś pisze .
    + świetny blog
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj mnie i daj mi znać na pewno się odwdzięczę :))
    1perfectdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń